Jednatel firmy: Jitka Hájková,Teplice
IČO: 71946217
Obchodní podmínky
VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku v našem e-shopu. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky. Podmínkou pro naplnění platnosti Vaší elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká dodáním zboží. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, dojde ke změně cen zboží, má prodávající právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt.

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Odeslání objednávky, čímž se rozumí uzavření závazného návrhu kupní smlouvy, bude kupujícímu potvrzeno na e-mailovou adresu uvedenou při uzavření objednávky. Na této adrese bude také informován o stavu objednávky a její expedici.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku může kupující změnit nebo zrušit pouze po dohodě s prodejcem a to v případě, kdy ještě nedošlo k jejímu odeslání. V opačném případě je kupující vždy povinen uhradit náklady vzniklé odesláním této objednávky.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
souladu se zákonem 367/2000Sb má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14-ti dnů bez udání důvodů. Tato možnost neslouží k vyzkoušení zboží a proto je nutné zboží vrátit nepoužité a nerozbalené. Postup při uplatnění nároku na vrácení zboží do 14-ti dnů: Zboží pečlivě zabalte a jako běžnou zásilku zašlete na adresu naší firmy. NEPOSÍLEJTE zboží na dobírku! Taková zásilka nebude převzata! Ke zboží přiložte pořizovací doklad, průvodní dopis s informací, že se jedná o vrácení zboží do 14-ti dnů a nezapomeňte připsat i číslo vašeho účtu. Po doručení zásilky bude do 5-ti dnů provedeno schválení nároku na vrácení zboží a o jeho výsledku budete telefonicky, nebo emailem informováni. Peníze za vrácené zboží Vám poté pošleme na Váš účet.

BALNÉ A POŠTOVNÉ, ÚHRADA ZBOŽÍ
Objednané zboží Vám osobně doručíme nebo zašleme službou České pošty. Osobní doručení platí pouze pro vybrané lokality specifikované v dodacích podmínkách nebo ve způsobu dodání při uzavírání objednávky. V dodacích a platebních podmínkách je taktéž aktuální cena poštovného a balného.
Zboží hradí kupující hotově při osobním doručení nebo dobírkou při převzetí v případě služeb České pošty. Při objednávce přesahující hodnotu 3.500,- kč požadujeme platbu předem na účet. Informace pro provedení platby budou kupujícímu zaslány e-mailem po odeslání objednávky. Zboží je v tomto případě expedováno poté, co byla příslušná částka připsána na náš účet.
V případě, že kupující včas nevyzvedne objednávku zaslanou na dobírku službami České pošty a tato se vrátí zpět, vzniknou prodávajícímu náklady na poštovném a balném, které je kupující povinen uhradit v plné výši. Tato částka je limitována hranicí 200 kč. Vzniklá škoda bude kupujícímu připočtena k ceně objednávky při jejím opětovném doručení. Pokud se na novém doručení obě strany nedohodnou, bude kupujícímu vystaven ze strany prodávajícího platební příkaz, k úhradě vzniklé škody, s lhůtou splatnosti 14 dní. V případě nesplnění tohoto platebního příkazu se kupující stává dlužníkem prodávajícího a bude po něm dlužná částka vymáhána v souladu s platnou legislativou.

DODACÍ LHŮTA
Zboží, které je skladem v e-shopu, odesíláme do 24 hod. od obdržení objednávky (v pracovní dny) . Zboží, které není skladem v e-shopu, zajistíme na základě Vaší objednávky. Typická dodací lhůta na náš sklad je 2-3 pracovní dny, pokud je zboží skladem u dodavatele.
V případě, že některé zboží nebude skladem u dodavatele, vyhrazujeme si právo tuto lhůtu prodloužit. V takovém případě Vás budeme neprodleně informovat o vzniklé situaci a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit.
Zboží zasíláme doporučeně na dobírku službou České pošty. Ve většině případů je zboží doručováno následující pracovní den po odeslání.


VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiné v odpovídající ceně. Zboží v tomto případě doručí kupující po předchozí dohodě na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Přihlašte se k odběru novinek na stránkách


Pro každého možnost nakupovat s 30% slevou
Bez vstupních nákladů.
Opište prosím kontrolní kód "3166"
http://www.essens.cz/ ID10015472
Pokud máte zájem stát se zvýhodněným zákazníkem nebo prodejcem parfémů Essens, zašlete nám na sebe kontakt a pomůžeme s registrací.
+420 607718923
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one